Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Obchodné podmienky slúžia na to, aby obchodné vzťahy so zákazníkmi mali právne záväzný základ pre obe strany. Tieto podmienky vychádzajú z českého práva. Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho sa týmito obchodnými podmienkami riadia.

Predávajúci:
TechPort s.r.o.
Na Vrchu 589
370 06 České Budejovice - Srubec
IČO: 28087186 DIČ: CZ28087186
Zapísaná v OR na Krajskom súde v Českých Budějoviciach, oddiele C, vložke 16447

Kupujúci:
Kupujúci odovzdá pri začatí obchodného vzťahu predávajúcemu iba svoje kontaktné údaje. Právne vzťahy predávajúceho s koncovým užívateľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, ako aj predpismi súvisiacimi.

2. Bezpečnosť a ochrana informácií

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba na uskutočnenie plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod. s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena a adresy dodania).

3. Objednanie tovaru

Kupujúci urobí objednávku. Následne mu predávajúci zašle prostredníctvom e-mailu prehľad objednaného tovaru s uvedením druhu, množstva a ceny materiálu.

4. Storno objednávky

Objednávku je možné stornovať e-mailom, prípadne telefonicky.

V prípade stornovania objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto konaním.

Predávajúci je oprávnený stornovať objednávku v prípade, že tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom (alebo akoukoľvek zmenou v cenníku) zmenila cena dodávateľa tovaru. V takom prípade predávajúci bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci už zaplatil celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne (najneskôr však do 5 pracovných dní). Predávajúci je tiež oprávnený stornovať objednávku, ak platba za tovar nebola vykonaná v stanovenom termíne. Platba zo strany zákazníka sa považuje za riadne uhradenú v prípade, že je najneskôr v deň splatnosti (uvedený na faktúre) riadne a úplne pripísaná na účet predávajúceho.

5. Reklamácia

Reklamácie sú vybavované štandardným spôsobom v súlade s legislatívou. Odporúčame zákazníkom venovať patričnú pozornosť prevzatiu tovaru s ohľadom na možné poškodenie a tým predísť prípadným nezrovnalostiam.

6. Platobné podmienky

Platba sa vykonáva (po odsúhlasení podmienok objednávky, ceny a termínu dodania) jedným z nasledujúcich spôsobov:
  1. vopred na bankový účet predávajúceho
  2. platba pri dodaní, tzv. na dobierku
  3. hotovo pri osobnom odbere

7. Dodacie podmienky

Tovar je expedovaný najmä podľa možností výrobcu, ďalej podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho v čo najkratšom termíne po prijatí objednávky. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie na požadované miesto a prevzatie. Tovar môže prevziať iba osoba na to oprávnená alebo osoba poverená. Táto osoba sa musí dostatočne identifikovať a preukázať platným občianskym preukazom alebo platným cestovným pasom. Ak neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane (napr. nie je aj napriek dohodnutému termínu prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu, príp. nie je schopný zložiť tovar), znáša kupujúci náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.

Ceny sú uvedené na webových stránkach. Ceny sa môžu zmeniť v závislosti od množstva objednaného tovaru.

Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky – množstvo a neporušenosť obalov podľa priloženého dodacieho listu.

Pokiaľ je kupujúcim prevzatie zásielky potvrdené podpisom v dokladoch dopravcu, na dodatočné reklamácie neúplnosti alebo poškodenia dodávky nie je žiadny nárok.

Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (pošta adresáta nenašla, nevyrozumela o uložení zásielky, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, ap.), odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, ako ďalej s jeho objednávkou naložiť. Odpoveď na túto výzvu očakávame v termíne 7 dní od odoslania správy.
Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné ako pri prvom odoslaní.
Opätovné odoslanie nedoručenej zásielky je možné iba na základe úhrady vopred.
Pokiaľ zákazník na našu výzvu v navrhnutom termíne neodpovie, objednávku stornujeme. V tomto prípade bude ďalší nákup zákazníka v obchode možný iba po zaplatení tovaru vopred (prevodom alebo zloženkou). Ak platba prebehne v poriadku, toto platobné obmedzenie pre ďalšie objednávky zrušíme.
Pozor: Na dobierku zasielame iba tovar, ktorý nepodlieha evidencii podľa zákona č.119/2002 zbierky. Znehodnotené zbrane (a všetky ostatné zbrane kategórie D) možno zaslať iba osobám starším ako 18 rokov.

8. Doprava

V prípade individuálne spracovaných požiadaviek zákazníka môže byť predávajúcim doúčtovaná cena za dopravu podľa skutočne vynaložených nákladov.
Pri zasielaní tovaru na dobierku mimo SR je dobierkovné vyberané v oficiálnej mene daného štátu (takže napr. na Slovensku platia zákazníci v EUR), pričom dopravca použije akt.kurz pre prevod medzi danou menou a CZK, preto sa môže dobierkovné v takom prípade drobne líšiť.

9. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Kupujúci - koncový užívateľ má právo podľa § 53 ods. 7 občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14tich dní od prevzatia tovar. Peniaze budú zaslané späť zákazníkovi, a to bankovým prevodom, alebo zloženkou najneskôr do 30 dní. Toto ustanovenie sa netýka tovar, ktorý bol na prianie zákazníka zvlášť upravený.

Podmienky na vrátenie peňazí:
  1. Tovar musí byť neporušený v originálnom obale.
  2. Zákazník musí najneskôr do 14 dní od obdržania tovaru doručiť predajcovi oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy.
  3. Vraciame vám iba peniaze za tovar, nie poštovné a balné. V osobitných prípadoch môže byť cena vráteného tovaru znížená o náhradu dodatočných nákladov spojených s vrátením tovaru v prípade odstúpenia spotrebiteľa od zmluvy.
  4. Tovar musí byť zaslaný iba bežnou balíkovou poštou, zásielky dobierkou nebudú prijaté.

10. Zodpovednosť za správnosť údajov

Vzhľadom na skutočnosť, že informácie uvedené na webových stránkach sú preberané od tretích strán a môžu preto obsahovať nepresnosti, nemôžeme bezvýhradne garantovať ich informačnú hodnotu. Nenesieme teda zodpovednosť za škody, ktoré by mohli vzniknúť použitím informácií z našich webových stránok.

11. Zákaznícka podpora

V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii av priebehu celého procesu obchodu Vám budeme nápomocní pri riešení prípadných problémov.

12. Riešenie sporov

Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy, budú riešené výhradne podľa práva Slovenskej republiky a budú riešené príslušnými súdy Českej republiky. Prípadné spory medzi Predajcom a Kupujúcim je možné riešiť aj mimosúdnou cestou. V takom prípade Kupujúci – spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporu, ktorým je napríklad Česká obchodná inšpekcia či spor riešiť on-line prostredníctvom na to určenej